metiiisaaa.blogg.se

Hemma

Publicerad 2014-04-04 18:02:38 i Allmänt,

En trött w orkade inte vara hos morfar så länge.

Så jävla förbannad hur du kan vända någon ryggen som vart så snäll mot dig och välkomnat dig i vår familj i nästan 2 År. Nä idag när alla var samlade så kändes de verkligen som alla dessa godhjärtade människor ska inte finnas för någon som fullständigt skiter i alla andra utom sig själv! 

Lilla P, Lady och alla andra jävla smeknamn jag haft är DELETE! Bara något konstigt hitte på för att få din tid att gå.. Jag är inget tidsfördriv jag har så mycket mer äkta inom mig än så. 

Jag är kärlek
Jag är äkta
Jag är jag och tänker fortsätta sprida min kärlek-energi-livsglädje till de som tar emot det som vill leva här och nu fullt ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En tjej som bor långt ner i skåne. I min blogg så får ni läsa om min vardag. Jobb, träning och min underbara son.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela